office@itez.com.ua (098) 220 97 25 Задати питання
(чат онлайн)

Створення ІТ інфраструктури з нуля.

Вересень 21, 2021 / Читання статті займе близько 5 хв.

Створення ІТ інфраструктури з нуля.

Основні етапи створення IT інфраструктури. Цей процес можна розділити на 4 основних етапи.


1. Розробка технічного завдання

Мета цього етапу-сформулювати вимоги до створюваної інфраструктури і визначитися зі складом, методами і способами вирішення виникаючих перед нею завдань.

При розробці технічного завдання:

  • Аналізуються особливості компанії і завдання, які буде вирішувати створювана система. І це важливо довірити професіоналам. Адже, наприклад, інфраструктура IT компанії і фірми, що працює в іншій сфері, і просто використовує при цьому інформаційні технології, будуть значно різнитися. Фахівці компанії ITEZ мають досвід роботи в різних ІТ інфраструктурах від невеликих офісів до великих регіональних компаній з безліччю філій.
  • Передбачаються можливості з масштабування і розвитку. Якщо цього не зробити, з ростом компанії система перестане ефективно виконувати свої завдання або просто не буде витримувати навантаження.
  • Визначається кластер технологій і рішень, що використовуються в IT структурі. При цьому важливо не прив'язуватися до якихось конкретних рішень, а зробити систему гнучкою. Адже технології, які актуальні сьогодні, можуть швидко застаріти. І якщо цього не передбачити, створювати IT систему знову доведеться з нуля або сильно змінювати її.

2. Проектування

Результат цього етапу-проект (модель), що включає готові схеми та іншу документацію, що дозволяє реалізувати позначені в ТЗ завдання і задумки. У компанії ITEZ при проектуванні продумують все до найменших дрібниць, аж до брендів і моделей обладнання зі складу IT інфраструктури, зручності обслуговування комп'ютерної техніки та багато іншого.

Але однієї моделі системи мало, про що часто забувають. На цьому етапі необхідно провести розробку планів розвитку IT інфраструктури. Це робиться на основі бізнес-планів і стратегій компанії, прогнозів щодо розвитку техніки і технологічних рішень. Це аналітика, що вимагає досвіду в даній сфері. Передбачити такі питання самостійно неможливо.


3. Реалізація проекту

Починається цей етап із закупівлі необхідного обладнання згідно з проектом (моделі). Результат реалізації-функціонуюча відповідно до технічного завдання IT інфраструктура, що пройшла необхідні тести і перевірки.

Цей етап включає:

  • Встановлення та налаштування абонентського обладнання.
  • Організацію роботи серверів.
  • Інтеграцію системи з уже наявними системами.
  • Налаштування резервного копіювання даних, організацію антивірусного захисту, установку і конфігурування програмного забезпечення і багато іншого.
  • Здавалося б, на цьому все закінчується. Так, при самостійній побудові IT інфраструктури часто саме так і відбувається. І це-серйозна помилка.

4. Створення робочої та експлуатаційної документації

Технічного завдання на розробку і проекту недостатньо. Робоча документація створюється з урахуванням особливостей реальної інфраструктури. Адже, як не крути, а на ділі деякі відмінності від проекту можуть бути.

Експлуатаційна та Робоча документація вирішує безліч завдань. Вона:

  1. Точно описує реальну систему. Це необхідно, наприклад, для організації абонентського обслуговування комп'ютерів та інших компонентів інфраструктури, оперативного пошуку причин несправності та ін.
  2. Встановлює правила роботи з IT інфраструктурою. Якщо її використання буде безсистемним, проблем в подальшому не оберетеся.
  3. Описує можливості створеної системи щодо подальшого розвитку і масштабування.

Типові помилки при створенні ІТ інфраструктури та їх наслідки

Досвід, отриманий компанією ITEZ при обслуговуванні IT інфраструктур різних клієнтів, показує, що найбільш часто при проектуванні таких систем допускаються наступні помилки:

  • Використання "точкових" рішень. Це коли потреби різних відділів задовольняються за допомогою програмного забезпечення та інструментів, які поєднати вкрай складно. Краще робити вибір на користь комплексних рішень, що дозволяють працювати всім разом в єдиній інформаційній системі.
  • Прив'язка до одного бренду, розробника або технології. Завжди потрібно передбачати можливість швидкого переходу на інші рішення.
  • Економія при розгортанні системи. Деякі думають так: "зараз вкладемося по мінімуму, а потім будемо поступово розвивати IT структуру". Такий підхід, як правило, виявляється не економним, а навпаки – більш витратним.
  • Надмірність. Економити не потрібно, але і витрачатися на все «най-най» (найшвидші комп'ютери, кращі сервери, найбільш дороге ПЗ) теж не варто. Потрібно відштовхуватися від реальних потреб і закладати потенціал для розвитку інфраструктури.

Це далеко не всі помилки, а лише загальні для різних систем. Щоб побудувати правильну IT інфраструктуру, довірте все професіоналам. Фахівці компанії ITEZ проаналізують особливості вашої компанії, і запропонують ефективне рішення.


Поговоріть з нашим експертом

Заповніть форму, щоб обговорити індивідуальні умови ІТ-підтримки вашої компанії.

Будь ласка вкажіть ваше ім'я.
Будь ласка вкажіть ваш телефон.