office@itez.com.ua (098) 220 97 25 Задати питання онлайн

Які саме послуги містить абонентське обслуговування в ІТЕЗ? Це – комплекс різноманітних дій, кожна з яких спрямована на те, щоб комп’ютерна техніка та інформаційні системи вашої компанії працювали безперебійно.

Всебічна технічна підтримка саме тоді, коли це потрібно? Відсутність необхідності утримувати штатних співробітників та платити їм заробітну плату навіть під час відсутності завдань? Шукаєте можливість зосередитись на своїй справі й не відволікатись на контроль дисципліни ІТ-шника в штаті? Саме ці та інші відмінні можливості без зайвого клопоту пропонує команда фахівців ІТЕЗ.

Які саме послуги з абонентського обслуговування інформаційних систем ви можете замовити в компанії ІТЕЗ

  • Налаштування комп’ютерної техніки, відновлення працездатності усіх інженерних систем (телефонія, відеонагляд, периферія, пристрої друку тощо)
  • Ремонтні роботи: заміна зламаних елементів, удосконалення технічного стану, модернізація тощо
  • Технічне обслуговування серверного обладнання, програмного забезпечення

Зверніть увагу: до абонентського обслуговування, тобто фактичного технічного сервісу, обов’язково входять профілактичні роботи з перевірки комп’ютерної техніки, оргтехніки, операційних систем, серверів зберігання даних, противірусного ПЗ, регулярне копіювання даних, а також підтримка працездатності усього технічно-комп’ютерного вузла вашої компанії.

Зверніться до фахівців ІТЕЗ, щоб дізнатись умови замовлення послуги абонентського обслуговування, вартість аутсорсингу та поставити інші питання, які вас цікавлять. Формуємо персональні схеми, створюємо ефективний і максимально зручний формат співпраці.

01.

Ви заощаджуєте на кількості персоналу: фонді заробітної плати, необхідності замовляти навчальні курси тощо

02.

Вам не потрібно контролювати все самостійно – фахівці безперервно наглядають за системами та контролюють їхню працездатність

03.

Над вашим завданням працює команда спеціалістів, тому ви захищені від «авралу» під час лікарняних та відпусток своїх співробітників

04.

Усі проблеми, які виникають «без попередження», усуваються в максимально короткі терміни (на виїзді або дистанційно) – ми зацікавлені в тому, щоб клієнти були задоволені якістю виконання робіт

05.

Ви отримуєте усі необхідні IT-послуги в комплексному форматі й позбавлені завдання шукати різних профільних спеціалістів

А ще аутсорсинг – це запорука того, що вас нічого не буде відволікати від основних завдань.

Щоб замовити абонентське обслуговування, напишіть нам на електронну скриньку office@itez.com.ua або подзвоніть телефонами: +38 (067)313 84 54 та +38(098)220 97 25

Рішення на які ви можете розраховувати

Закрийте всі завдання по IT-обслуговуванню. Приїдемо на зустріч або виконаємо віддалену діагностику ваших систем.

Зателефонуйте за порадою

Телефон:

+38 (067) 313 84 54

Графік

Робочий час:

Пн - Пт: 9:00 - 18:00